İlon Mask Twitter-i rebrendinq edərək onu loqotipini X-ə dəyişdi.
TIME bildirir ki, bazar ertəsi səhər tezdən Twitter sosial platformasının loğotipi mavi quş əvəzinə yeni X loqosu əvəz edildi.
Twitter-in milyarder sahibi bazar gününün əvvəlində bir sıra tvitlərində qarşıdan gələn dəyişiklikləri elan edərək bildirib ki, Twitter tezliklə uzun müddətdir mövcud olan loqosunu – şən mavi quşun siluetini “X” hərfinə dəyişəcək.
“Tezliklə biz Twitter brendi ilə və tədricən bütün quşlarla vidalaşacağıq” – deyə İlon Mask yeniliyi şərh edib.
Twitter-in CEO-su Linda Iaccarino bu hadisə ilə bağlı tvitində X-i audio, video, mesajlaşma və bank imkanları kimi təsvir etdi.
Mart ayında Mask, şirkətinin “dünyanın ən böyük maliyyə qurumuna çevrilə biləcəyini” düşündüyünü söyləmişdi. O, model olaraq mesajlaşmadan tutmuş mobil ödənişlərə və biznes xidmətlərinə qədər hər şey üçün istifadə edilən məşhur Çin tətbiqi WeChat-ı qeyd etmişdi.
Yeni Twitter loqosu Maskın keçmiş onlayn bankçılıq startapı X.com-a gedib çıxır və o, daha sonra başqa bir firma ilə birləşmədən sonra PayPal oldu. Keçən il o, Twitter-i satın almanın onu “X.com-un orijinal baxışını” həyata keçirməyə daha da yaxınlaşdıracağını tvit etmişdi.
Musk, Twitter-in prezidentliyə namizədlərdən tutmuş gündəlik istifadəçilərə qədər hər kəsin xəbərləri çatdıra biləcəyi rəqəmsal şəhər platforması olmasını istədiyini söyləyib; rəqəmsal ödəniş funksiyalarını təklif edən platforma; onlayn məzmun yaradıcılarının izləyicilər yarada və pul qazana biləcəyi yer və s.
Mask artıq Twitter-in əməliyyat fokusunun bir hissəsini abunə biznesinə yönəldib ki, bu da istifadəçilərə bəzi söhbətlərdə redaktə funksiyaları və prioritet sıralamalar kimi əlavə funksiyalar təklif edir. O, Twitter-i daha çox video platformaya çevirmək planlarını irəli sürürdü və bu ay şirkət bəzi yaradıcılara onların tvitlərinə cavab olaraq reklamdan gələn gəlirin bir hissəsini ödəməyə başladı.