Sosial yardımın alınması üçün müraciət necə edilməlidir?

Baş Prokurorluq sosial yardımın alınması üçün müraciət necə edilməsi ilə bağlı maariflənirici slidlar hazırlayıb.  

TIME rəsmi mənbəyə istinadən bildirir ki, sosial yardımı almaq üçün ailəni təmsil edən, yetkinlik yaşına çatmış və əməkqabiliyyətli şəxs, qəyyum və ya vəkil müraciət edə bilər. Ərizə yaşayış yeri üzrə rayon (şəhər) icra hakimiyyəti başçısının inzibati ərazi dairəsi və sahə inzibati ərazi dairəsi üzrə nümayənəliklərinin ailə tərkibi haqqında arayışına əsasən notarius tərəfinən təsiq edilir.

Sosial yarıma ehtiyacı olan ailənin üzvü və ya təmsilçisi “Elektron hökumət” və ya Nazirliyin “e-sosial” internet portallarında yerləşirilmiş “ünvanlı sosial yarımla bağlı müraciətin edilməsi” elektron ximətən istifaə etməklə “ərizə-bəyannamə”ni olduraraq Nazirliyin Mərkəzləşirilmiş elektron informasiya sisteminin “Ünvanlı yardım” (VEMTAS) altsisteminə göndərir.

Elektron formada göndərilmiş müraciət həmin gün qeydiyyata alındıqdan sonra istifadəçinin ekranına və Təmsilçinin “Ərizə-bəyannamə”də qeyd etdiyi əks-əlaqə vasitələrinin birinə VEMTAS tərəfindən ərizənin qeydiyyat tarixi və nömrəsi haqqında biliriş 3 gün müdətində göndərilir.

Sosial yardımın alınması üçün müraciətlər VEMTAS tərəfindən 15 iş günü müətinə araşdırılır və sosial yardımın təyin olunması və ya təyin olunmasından imtina edilməsi barədə müvafiq qərar çıxarılır.

Leave a Reply