Z nəsli sosial şəbəkələri necə dəyişdirir?- 2022-ci ildə 10 Instagram trendi


Instagram 2022-ci ildə sosial şəbəkə trendlərinin siyahısını dərc edib. Siyahıya alış-veriş, memlar və kompüter oyunları daxildir.

TIME rəsmi mənbəyə istinadən bildirir ki, Instagram araşdırması Z nəslinin (termin insan nəsillərinin klassifikasiyasında təxminən 1997-2012-ci illərdə dünyaya gəlmiş zummer adlandırılan insanları nəzərdə tutur) üstünlükləri üzərində cəmlənib. Şirkətin proqnozlarına görə, onlar 2022-ci ildə trendləri müəyyən edəcəklər. Sorğuda 14-23 yaş arası 1200 nəfər iştirak edib. Aşağıda onların vurğuladığı tendensiyalar təqdim edilib:

Moda və gözəllik

İki illik pandemiya gəncləri uzun müddət öz otaqlarında oturmağa və rahat ev paltarları geyinməyə məcbur edib. İndi onlar xarici görünüşə daha çox diqqət yetirəcəklər.

Dəb tendensiyaları arasında Instagram “tünd akademiya”nı – Avropa universitetlərinin məzunları kimi görünmək istəyən zummerlər arasında trendi ayırd edir. Bu subkulturanın nümayəndələri tüvit geyinməyi və vintaj aksesuarları sevirlər.

Başqa bir moda meyli “goblincore” – təbiətlə yaxınlığı təşviq edən estetika. Geyimdə bu, yaşıl çalarlar və bitki printləri ilə özünü göstərir. Tədqiqatçılar həmçinin bildiriblər ki, trenddə olan kosmetika arasında təbii məhsullardan hazırlanan və dəri üçün zərərsiz olacaq.

Alış-veriş

Respondentlərin 27%-i sosial şəbəkələrin tətbiqlərində birbaşa mal almağa hazır olduqlarını bildiriblər. Həmçinin, 23% Depop platformalarında geyim almaq istəyir. Bu, işlənmiş paltarların yenidən satışı üçün Amerika xidmətidir. İkinci əl Instagram-ın populyarlığı 2022-ci ildə artacaq, xüsusən də ekoloji təmiz malların. Zummerlər həmçinin sosial şəbəkələrdə vintaj əşyalar axtaracaq.

Musiqi və rəqs

Gənclərin 70%-i sosial şəbəkələrdə yeni musiqi axtarır. 41%-i isə ən azı bir sənətçinin pərəstişkarıdır və onun fəaliyyətini İnstaqramda izləyir. Zummerlər həmçinin musiqi ilə birləşdirilən vizual məzmunu sevir və rəqs çelendclərində iştirak etməyə hazırdırlar.

Məşhurlar

Zummerlər inanır ki, ənənəvi məşhurlar mədəniyyətə təsirini itirirlər. Böyük auditoriya cəlb edən kiçik hesablar bu gün daha çox etibar qazanır və tendensiyalar formalaşdırır. Rəy liderlərinə ümumi maraqlara görə etibar edilir və onların auditoriyasının sayı artıq əhəmiyyət kəsb etmir.

Karyera və təhsil

Təhsilin bahalaşması ilə əlaqədar respondentlərin əksəriyyəti alternativ yol axtarmağa hazırdır. 66% hesab edir ki, diploma sahib olmaq artıq o qədər də önəmli deyil. Onlar həmçinin işi qlobal maraqlardan ayıraraq, onu həyat məsələsi deyil, sadəcə maraqların bir hissə adlandırırlar. İnsanların 87% ehtiyac duyduqları gəlir səviyyəsini əldə etmək üçün çox işlədiyini düşünür.

Qida

Zummerlər yeməkləri sınaqdan keçirməyə hazırdır. Onlsatrın 25% evdə çörək hazırlamaq və molekulyar mətbəxdə güclərini sınamaq istəyir. Gənclər yerli istehsalçıların kokteyllərinə və məhsullarına da maraq göstərirlər.

Sağlamlıq

Psixi sağlamlıq 2022-ci ilin ən mühüm tendensiyalarından biri olacaq. Zummerlər bu sahəyə çox diqqət yetirirlər: təxminən 30% psixi sağlamlıq üçün mütəmadi olaraq meditasiya və digər məşqlər etdiyini etiraf etdi. Sorğuda iştirak edən istifadəçilərin 48%-i fiziki məşqlər edir.

Oyunlar

Karantin dövründə daha da populyarlaşan onlayn oyunlar ətrafında hay-küy hələ də davam edir. Bu istiqamətdə əsas tendensiyalar VR və strimlərdir. Zummerlər həm də onlayn oyunları sosial platformalar adlandırır. 2022-ci ildə onlayn oyunların personajları üçün rəqəmsal geyim daha da populyarlaşacaq.

Meme

Son illərdə memlar arasında populyar olan absurd yumor tendensiyası yavaş-yavaş azalır. 2022-ci ildə zummerləri kriptovalyuta və kriptosərmayə haqqında zarafatlar maraqlandıracaq. Instagram həmçinin mükəmməl mem üçün düstur təsvir etdi: istehza və səmimiyyət qarışığı.

Sosial ədalət

Respondentlərin 52%-i aktivizm hesablarına qoşulub. 37% daha çox ianə göndərməyi planlaşdırır və 28% daha çox sosial ədalət profilinə abunə olmaq niyyətindədir.

Leave a Reply Cancel reply