Koronavirusla mübarizədə effektiv qida məhsulları

İstənilən viruslarla mübarizədə, COVID-19-da daxil olmaqla, immun sisteminin dayanıqlığı böyük rol oynayır, onun normal işləməsini isə meyvə və tərəvəzlə zəngin olan qida rasionu təmin edir.

TIME Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun məlumatına istinadən bildirir ki, virusla mübarizə üçün qida rasionunda aşağıda kı məhsulların mütləq şəkildə olması zəruridir:

– C vitamini (portağal, naringi, limon, ananas, itburnu, cəfəri, bibər, noxud, pomidor, qarağat, kivi, çiyələk, brokkoli, gül kələmi); 

– D vitamini (yağlı balıqlar, göbələk, qaraciyər, pendir, yumurta sarısı); – E vitamini (günəbaxan tumu və yağı, qarğıdalı yağı, soya yağı, ispanaq, brokkoli, badam, fıstıq); 

– A vitamini (treska balığı, yumurta, portağal, ərik, kök, ispanaq, kahı); 

– B6 vitamini (tuna balığı, qızıl balıq, mal və toyuq əti, lobya, noxud, gərzəkli meyvələr, banan); 

– B12 vitamini (mal əti, tuna balığı, qızıl və ala balıq, qaraciyər, süd, yumurta); 

– Sink (mal və quzu əti, qoz-fındıq, paxlalılar, kök, kartof); 

– Fol turşusu (lobya, noxud, tərəvəzlər, sitrus meyvələri və onların şirələri); 

– Dəmir (quş və mal əti, qaraciyər, dəniz məhsulları, yumurta sarısı, quru ərik və kişmiş, ispanaq, cəfəri); 

– Mis (qaraciyər, dəniz məhsulları, kartof, quru meyvələr, qoz-fındıq).

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google foto

Google hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma